Pages

Sunday 15 July 2012

Faraj Isteri Sakit Ketika Masukkan Zakar

SAYA berkahwin sembilan bulan lalu. Malangnya saya selalu gagal menembusi faraj isteri. Isteri saya selalu mengadu sakit dan dia selalu menolak badan saya ketika saya ingin memasukkan kelamin.

Berat badan isteri saya hanya 38 kilogram (kg). Alat kelamin saya menegang secara normal dan air mani juga boleh keluar seperti biasa. Adakah masalah ini berpunca daripada saya atau disebabkan oleh badan isteri yang terlalu kecil?

LELAKI RESAH
Putrajaya

Masalah yang anda dan pasangan alami bukan perkara baru. Ini berlaku kerana kejahilan mengenai fungsi anggota kelamin dan hubungan intim seksual.

Anda mungkin sedar dan tahu fungsi anggota kelamin seperti yang anda jelaskan, mungkin juga isteri anda kurang faham mengenai fungsi anggota kelaminnya.

Sewajarnya dia perlu tahu yang dia mengawal sistem anggota kelaminnya dan ini termasuk pembukaan kelaminnya.

Dalam keadaan seriau, dia mencengkam paha dan otot yang mengawal pembukaannya dan keadaan itu dikenali sebagai ‘vaginismus’.

Dia mungkin tidak tahu yang dia perlu melegakan pembukaan kelaminnya sebelum dia halakan ereksi anda ke pintu kelaminnya. Untuk menyenangkan kemasukan ereksi ke dalam kelaminnya, dia perlu meluaskan ruang pembukaannya dengan tidak mengemut.

Jika dia berasa kesat atau perjalanan ke ruang kelaminnya kurang lembap, dia boleh gunakan pelicin untuk disapu ke pembukaan pintu kelamin dan hujung ereksi anda.

Dengan kerjasama yang anda dapati, anda juga boleh kuatkan ereksi dengan mengemut dan menyorong ereksi secara lembut. Jika pasangan memadatkan pembukaan kelaminnya, sudah tentu dia terasa sakit.

Ini tindak balas semula jadi untuk semua wanita yang akan mengemut apabila terasa terancam. Sudah tentu ia menyakitkan bahagian itu, terutama jika pasangan memaksa.

Saya syorkan anda dan pasangan dapatkan bimbingan dan pemeriksaan doktor, jika masih gagal melakukan hubungan, anda boleh dapatkan cakera padat video (VCD) saya bertajuk ‘Cinta, Perkahwinan & Kesihatan Seksual’ dan juga ‘Perempuan, Isteri dan Rahsia Seksual’ sebagai panduan.

No comments:

Post a Comment